0

Electric Guitars

Electric Guitars
4.6 5 1762
Sort By: Relevance Price
FILTERS:
$94.99 ~ $129.99
$89.99 ~ $119.99
$89.99
$119.99
$119.99 ~ $129.99
$89.99
$89.99
$129.99
$89.99
$89.99
$89.99
$89.99
$99.99
$109.99 ~ $119.99
$129.99
$90.00
$89.99
$119.99
4.6 out of 5


Reviews(1762)

on Dec 21, 2023

This guitar has some issues. The tone knob just spins, so I had to tighten it up. No big deal. There are a couple of small dings in the finish on the body. The amp started smoking as soon as I turned it on. I had to throw that away, so now I am out an amp and have a guitar that has small dings in the body. Part of the neck is smooth and part of it is rough. The cable doesn't want to come out of the input jack no matter how hard I pull on it. Some of the fret ends are a little sharp, but not too ...
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. We'll contact you soon. Glarry

on Dec 20, 2023

Ordered a guitar combo but I received two amplifiers… I would really like this to be solved, I paid the full amount for everything so if I have to pay again that would be very unfortunate.
Service Team:

We apologize for any inconvenience caused and thank you for supporting the Glarry. Our team is currently reviewing the status of your order and will respond to you within 24 hours. Please keep an eye on your email inbox for our update. Glarry

on Dec 24, 2023

Edit: 5 starts, I've received two guitar combos due to my own error, The guitar is nice and the amp is great

on Dec 15, 2023

Guitar was horrible
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. We'll contact you soon. Glarry

on Dec 10, 2023

This middle pickup isn't working kinda pissed off and want my money back
Service Team:

We apologize for any inconvenience caused! Thank you for your support of the Glarry brand. We have forwarded your issue to our Research and Development Department and Quality Control Department, and we will strengthen our control over product quality and continuously improve our quality. Glarry

on Jul 11, 2023

Well the amp and cord stopped working after a day waste of money and my time lol oh well
Service Team:

Thank you so much for your feedback. We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes.We'll contact you soon.Glarry

on Jun 08, 2023

Both knobs are completely loose
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. We'll contact you ASAP.

on Jun 29, 2023

Lynn was very professional about helping me with my problem. She provided compensation for getting my guitar fixed. I recommend people to buy these guitars, they are seriously awesome

on Apr 20, 2023

I got a saxophone instead of the guitar I ordered.
Service Team:

We apologize for any inconvenience caused and thank you for supporting the Glarry. Our team is currently reviewing the status of your order and will respond to you within 24 hours. Please keep an eye on your email inbox for our update. For any further questions or concerns, please contact our customer service team at [email protected]. We are always here to assist you and appreciate your continued support. Glarry

on Apr 10, 2023

Guitar strap pin fell out mid jam session, less than a month after I purchased it. Took extra special care of this new guitar too, never left the case unless it was being played or set up. Customer service gets a zero stars for trying to remedy the situation by telling me to GLUE it back in! Not acceptable. Apparently all Glarry guitar strap pins are the buyers issue and need to be glued in at the owner's expense, where is the quality control anymore!?
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. We'll contact you soon.Glarry

on Apr 15, 2023

After speaking with customer service, they helped resolve the issue. I would increase my rating to 5 stars if I could.

on Mar 09, 2023

Guitar came with broken tuners and was completely unplayable out of the box. Pretty much a decent looking body with a lot of scrap parts. Can't comment on amp, humbuckers or anything else without tuners and proper bridge. Hopefully it doesn't cost me another hundred to make this thing even playable.
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. Our Customer - Service will contact you soon.Glarry

on Jan 14, 2023

My low expectations were set too high for this purchase. The craftsmanship is terrible; I have scratches under the finish on the back of the body, deep gouges on the fretboard, blown out drill holes for the fret marker inlay, rough tarnished fret wires made from the softest cheap metal available. There is a terrible buss at the 9th fret on the A and D string, and looking down the neck there is good relief on the low E side while practically dead flat on the high E side, so I'm assuming the neck ...
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. Our Customer - Service will contact you soon. Glarry

on Jan 18, 2023

Good customer service compensates for overall quality. I'm very satisfied with what I've paid for now. The neck has adjusted well, but fret wires weren't seated. The holes in the saddle that hold the strings we're too small and make it easy for the string to break. A days work and new strings and a better nut have done a lot, but I'll need the frets to be filed to remove the buzzing. Great price for a project guitar.

on Dec 28, 2022

To start off this review, the guitar looks and feels amazing. I was blown away with how beautiful this guitar was as soon as opened it. This is my first guitar so I was super excited. However, as I was going through everything I never found an amplifier:/ I know this wasn't my mistake because the bundle is said to come with a 20W amplifier. As seen in the image, you can see a rectangular cut out that seems like that's where the amplifier should've been but it wasn't. This is my first purchase fr ...
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We will investigate your order’s status and reply you in 24 hours. Please pay attention to your emails. Glarry

on Jan 07, 2023

it didn't let me update my satisfaction however, i'm updating my review because i misunderstood that my amp would get here days later after i received my guitar and everything else. To start off, i say again, the guitar is excellent quality and has a perfect weight to it, it seems very sturdy and it's just overall beautiful. Glarry has awesome customer service so I was able to reach out to them about my AMP and they explained everything to me and about a week later I received my AMP. The AMP is ...

on Jul 27, 2022

I ordered 2 of these and both are blemished. I can take pics if you want. I know these are cheaper guitars but they could be very nice if it not for this condition. I can probably get fixed but not worth. Appreciate any money off.Thanks I am a good customer.
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. Our Customer - Service will contact you soon. Glarry

on Jul 16, 2022

Worked really good for a week then quit working on the amp, guitar isn't worth anything now and I wouldn't get one from here even for beginners. Want my money back
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. Our Customer - Service will contact you soon. Glarry

on Jul 20, 2022

Customer service is really good. Had a problem with my guitar and told them about it and they stayed it touch with me which means they care. I would order this and if it had any problems they will help you.

on Jun 22, 2022

I sent a message to cancel my order long before they shipped it out, some rep sent me a text to apologize for being late reading the request to stop the package. So customer service decided to keep 20% of my cost as a penalty, tried to make it sound like my fault. I left several message, emails, texts, they just ignored all of them. Just thought the public should know about all this.
Service Team:

I am so sorry for all the issues, Our Customer - Service will contact you soon. Please check your email, it may go to the spam folder. Glarry

on Jun 26, 2022

I want to complement the Glarry team for taking care of my recent customer service issue. They not only acted quickly on the matter, but added value to my experience with them as well. Let it be know they really do care about their customers! I will always buy from Glarry.

on Mar 19, 2022

I got this guitar yesterday for my son and the tremolo will not move, is it locked for shipping? How do I fix it ?
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. Our Customer - Service will contact you soon. Glarry

on Mar 25, 2022

(Updated review) Customer service was great gave me some suggestions to fix the guitar and they worked out. My son is happy and that makes me happy. The guitar is great beginner guitar, He says it plays fast & smooth and sounds amazing. Thank you customer service Manager Lin. In closing I will be ordering another guitar or two shortly ⭐⭐⭐⭐⭐

on Mar 05, 2022

Peice of crap! Knobs keep falling off, doesn't stay on and doesn't increase or decrease volume. Cheap junk! Waste of money and totally disappointed and upset I spent $150 for this junk learned. I'd say you get what you pay for but this doesn't measure to a $40 electric guitar. Never again! I'll be posting my review every where on the internet on this peice of crap. Don't buy it. I'm copying this post to prove they won't post this because I'm right.

on Apr 11, 2022

If I could change my satisfaction rating I would change it to 5 stars for resolving my issue. I want to thank you Lin for your superior responsiveness, your high integrity standards and outstanding customer service. You did everything to resolve my issue and I'm very pleased and satisfied. Thank you. I appreciate all you've done.

on Feb 23, 2022

Do NOT buy this guitar. Mine shipped in the most beat up box I've ever received. Once opened there were so many problems. The high E string was broken, a screw hole drilled in the wrong place, the control plate not on, and the bridge pickup wasn't wired! I emailed them and asked for a full refund and they offered $25 to get it fixed! Why didn't you just check to see if the guitar is functional in the first place! They have not responded to my email in almost a week. I told them I would like to r ...
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. Our Customer - Service will contact you soon. Glarry

on Feb 26, 2022

Issue was resolved. Really appreciate the customer service!

on Dec 20, 2021

I have not received this item. I have been tracking it on the carrier Hermes website where it has been for over a week only to be advised this morning that it had been returned To the sender. I cannot understand the reason for this as there is always someone there, day and night. Now I would like a refund. Not satisfied at all
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We will investigate your order’s status and reply you in 24 hours. Please pay attention to your emails. Glarry

on Dec 03, 2021

The guitar arrived with a giant ding (through the wood) on the front of the guitar and the neck is chipped. I contacted Glarry with pictures asking for a replacement but have not received a response. Very disappointing because it's a beautiful guitar and I was very excited to give this to my son.
Service Team:

Sorry, we did reply to your email that day, it probably went in the spam folder. We don't have the red guitar in stock, would you like to switch to white black or sunset? I would recommend black, it's our most popular color and I think your son would love it.

on Dec 04, 2021

Since my review (yesterday), I have been contacted by Glarry and they are sending a. Replacement. They said they will send it out right away so that it arrives before Christmas, hopefully the packaging will will be a little more luxurious:)

on Oct 18, 2021

The guitar was ok if you don't mind scratches, scuffs and chips!
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. Our Customer - Service will contact you soon. Glarry

on Oct 31, 2021

Update on my damaged guitar I received, Lin from Glarry solved the problem promptly and I'm very satisfied with the out come. They said they would fix the problem with quality control. I will make more purchases in the future , hopefully with no problems. I would give Lin from Glarry Music five stars for her great customer service!

Electric guitar is the product of modern science and technology, with fashionable appearance and standard timbre, it has strong expressive force in modern music.

Some people choose electric guitars only pay to attention price, from the surface there is no difference, but ignore cheap electric guitars low-tensile strength, fret wire bring the change of sound quality, the impact of poor quality have efficiency and hand feeling. Electric guitars for sale on Glarrymusic, can have a variety of options. Electric guitar has a stylish outlook, stable performance and melodious sound.

Easily transportable, accurately intonated and fun to play, the It surely is worth your. Electric guitar gives you wonderful audio experience. This electric guitar throws in incredible value to quickly become a guitar that grabs your attention.